Första tanden

I fredags var det ett himla gnäll här hemma. Inget annat än att vara i famnen dög, och även där var fröken inte helt nöjd. Med väldigt rosiga kinder och ett sömnrekord på 13 timmar i sträck, misstänkte vi att nåt inte riktigt var som det skulle. Mycket riktigt, igår morse när Isabelle som vanligt sög tag i mina fingrar kände jag någonting vasst. En liten tand i nedre delen av munnen! Det förklarar ju allt ovanstående.
Den syns inte så bra än, eftersom hon har tungan i vägen hela tiden, men nu är det definitivt slut på sugandet på mina fingrar!
Nu ligger hon på sin lekmatta och skruttar runt, står på alla fyra och gungar. Jag dricker lite kaffe i soffan och hoppas att denna dag blir bättre igår. Har man up and down dagar så var verkligen gårdagen en downdag.


Ganska nöjd, men rödrosig tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback