Julen

Har inte hunnit uppdatera så mycket, som vanligt då... Isabelle vill ha uppmärksamhet mest hela tiden och de gånger hon leker för sig själv får jag passa på att städa, diska och andra nödvändigheter.
Julen är iallfall förbi nu. Vi var uppe hos Mattias släktingar och firade med dom. Isabelle var glad rätt igenom på julafton och öppnade massor av paket. Bortskämd till tusen är vår lilla flicka. Jag fick också massa fina paket, blandannat ett jättefint halsband från eva attling av Mattias!
Sällskapet var också toppen för att inte tala om julbordet! Ojojoj så mycket god mat.
I måndags styrde vi kosan hemåt igen. Borta bra men hemma bäst!

Igår följde mamma med oss till simhallen så att Isabelle fick bada lite med sin mormor! Passade på att fixa gymkort också, nu väntar jag bara på er; Sarah och Ida!

Idag har jag och Isabelle varit en sväng på stan själva, fröken blev lite otålig hemma och sover ändå bäst i vagnen. Blev inte så mycket shopping, har insett att ingen i den här familjen är i behov av mer kläder.
Vi fyndade dock lite igår. Isabelle fick en liten outfit från NoaNoa och jag fick några tröjor från MQ.

Nu ska jag väl återgå ner på golver för att umgås med min dotter, hon verkar ha fått nog av att vara ensam nu.











Julig klänning från KappAhl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback