Så gott som klar!

Här går det undan. Efter mycket blod, svett och tårar fick vi äntligen ett godkännande från vår handledare att gå upp med vår c-uppsats. Nu är det inskickad och kvar är endast oppopnering och ev. kompleteringar. Är så stolt över mig och Antero att vi har gjort ett så bra jobb, har ju nästan gått hur bra som helst!

Firade mitt uppsatsavslutande med att börja jobba heltid igen. Kvällsvecka, oj så härligt. Efter att ha varit uppe med tuppen kändes det skönt att få jobba enda tills kl 23.00. Vem behöver sova? Jag kunde ju fått sova ut imorse tänker man, men nej nej. Då har nån under natten snott min kära sambos cykel, vilket han såklart måste delge mig med. Han får promenera och kvar ligger jag och grubblar över att vi har en tjuv i grannskapet (jag är en sann grubblare!)
Aja, får hoppas på bättre sovmorgon imorn.

Snart kommer Anna hit för lite umgänge, var länge sen!



Dramaqueen-Bingbong visar vad han tycker om brorsans närhet...




Kommentarer
malin

Det finns inget som är så störande som cykeltjuvar. I hate them! High Five! (hehe).. Jag fattar inte hur du orkar Lena. Pluggar massa kurser och jobbar massvis upp till det.Klagar gör du inte heller. Du är en sann kämpe!Kram på dig

2011-01-11 @ 13:32:31 | http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback