BVC och sommarstuga

Även denna natt har varit bra, har fått sova rätt många sammanhängande timmar. Hon sov några timmar i sitt baby-bay, men efter maten kl3 ville hon inte sova "själv" så jag fick så snällt ha henne liggandes på min mage. Kan inte påstå att det blir någon vidare djupsömn för min del, men hellre det än en gnällig bebis.
Snart ska vi iväg till BVC för att väga lilla skruttan, blir nog en fika med Isabelles mormor också som jobbar på vårdcentralen. Sen blir det raka vägen mot sommarstugan. Blir skönt att komma iväg lite och Isabelle ska få träffa sin farfar och massa andra släktingar på sin pappas sida.
Just nu ligger hon och sover, hon fick ett bad i morse. Det blir mer och mer uppskattat som tur är, men som alltid ser hon väldigt förvånad ut. Hon har ett minspel utöver det vanliga.
Nu måste jag packa, borde göra nån slags lista så jag inte glömmer nåt. Fast det lär jag ju göra i vilket fall...

  
En liten förmiddagslur på soffan!




Kommentarer
Zandra

Världen sötaste........ ( okej världens näst sötaste, givetvis är min egen skrutt sötast ;) ) hälsa mormor. Kram

2011-07-14 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback