En dag i parken!

Efter en stadig brunch på Steves gick vi till Trädgårdsföreningen för lite parkhäng. Tyvärr var vi inte så förutseende att vi tog med filt eller böcker så vi fick köpa en tidning och sitta på en bänk. Inte helt fel det heller. När vi satt där på vår bänk kom 2 gamlingar förbi och pratade med oss. Gamlingar är verkligen rätt ord då de berättade att de var 99 resp 97 år. De var syskon och berättade om sin barn, barnbarn och barnbarnsbarn. Gubben sa att när de små kommer blir det fart under galoscherna! Det var härligt att se två så gamla personer som verkade så pigga i både huvud och kropp. De gick där med sina rollatorer och matkassar. Sådär vill jag med bli när jag blir gammal! (Vi fick såklart lite beröm för vår fina bebis med!)

Nu har vi precis ätit kvällsmat (sent i vanlig ordning) och nu ska vi se nån film sen blir det sängen för mig, Mattias mål är att ha mig ordentligt utvilad inför nästa vecka. Jag klagar inte!




Gäspar eller skriker...?



Pussas med mamma!



Med sina runda, fina kinder!





Kommentarer
Stine

Så fina bilder! Kram mamma

2011-07-24 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback