En härlig natt!

Efter 2 nätter med en vaken, skrikande liten Isabelle har vi i natt fått en lugn och fin natt. Innan har hon haft en vaken och mindre glad stund mellan midnatt och 3-4 nångång. Inatt gick vi och la oss kl 2 och vaknade för lite mat vid halv 7 för att sen sova till halv 10. Alla tre hade sovit på soffan innan vi la oss i sängen med så nu har vi verkligen fått ordentligt med sömn.
Vi har en flicka som är väldigt lätt att göra nöjd, hoppas det håller i sig!
 Igår var vi tillbaka till bb för att kolla om hon hade gått upp ordentligt sen vi började ge extra ersättning. Det hade hon så nu är det bara att köra på i samma spår.
Faster Suzanne kom och hälsade på också, hon vägrade gå förrän hon fick se Isabelles ögon. Inte helt lätt då hon sover mest hela tiden. Liten vaken tid fick vi dock. Var en sväng hos min mamma också för att få lite frisk luft och gott kaffe. Jättesmidigt med baby-björnen när vi ska så korta sträckor. Mattias som innan sa att han aaaaaldrig skulle ha på sig en bärsele trvis riktigt bra med den och Isabelle är mer än nöjd!

Allt är alltså kanon här hemma! En mindre trevlig, men snart övergående, sak är att vår lilla bebis för tillfället luktar riktigt illa. Naveln håller på att lossna så hela frökens framsida luktar ruttet. Ser ut som om den kommer att lossna idag. Hoppas det, äckelmagade pappan är inte så sugen på närgånget mys just nu! Mitt luktsinne är uppenbarligen inte lika välutvecklat men till och med jag känner en mindre otrevlig doft från min dotter såhär 2 meter bort.
Konstigt att skriva dotter föresten, har nog inte riktigt greppat att jag är mamma än. Oj va konstigt det blev nu. Får ta mig en liten funderare på det här nu tror jag...
Aja, här är lite bilder för er så länge!







Stolt pappa med liten plutt!






Sarah på besök!



Lite soffmys!



Faster Suzanne söker ögonkontakt ;)



Godnattpuss!






Nyvaken och förvirrad!






Kommentarer
Anonym

vilka OOOOOtroligt snygga brallor måste jag säga.. o bodydn med motorcykeln. man skulle kunna tro att de är en riktig modeskapare som köpt dessa plagg..

2011-07-05 @ 13:23:27
sarah

skönt att ni får sova lite, kul att motor cykel t-shirt/tunikan får komma till användning. det var lite fel årstid när Milton var nyfödd :) kaninen verkar komma till användning iaf!

2011-07-05 @ 16:07:50 | http://powertrip.blogg.se/
malin

Jättefina bilder! Vad kul att få se!

2011-07-05 @ 18:40:24 | http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback