Finbesök

efter en dramatisk morgon med katter som kissat på olämpliga ställen, storstädning och en smågnällig Isabelle blev eftermiddagen desto bättre.
Min kusin Thomas med familj var på genomresa och stannade här för lite fika. Turligt nog hade Mattias slutat tidigare och fick också vara med och fika!
Har inte sett dom sen i julas, så det var jätteroligt!
När dom åkte vidare så åkte vi till gamla linköping för att ta kort till corren (tidningen här). Isabelle fick mat precis innan och var vaken och glad under fotograferingen. Korten blev jättebra, ska bli kul att se i tidningen sen! Välmatchande var vi såklart (som Cattis så fint kommenterade på facebook), beige och rosa upptill och blått nertill. Fasen vad vi är töntiga ibland!
Nu har vi ätit smaskig mat, dricker ett glas vin och väntar på att fröken ska somna så vi kan se på film.



Mitt söta kusinbarn Alicia med Isabelle



Samling runt Thomas kamera!



Lilla Linn och Isabelle (sover rätt tungt där!)




Kommentarer
Louise

Vilket sammanträffande! Vi var också i gamla linköping och tog kortet idag. Synd att vi inte sågs.

2011-07-29 @ 23:15:27 | http://cauterize.blogg.se/
Cattis

Det är inte töntigt, det är roligt tycker jag! Jag och Ava Estelle brukar ha matchande outfits ibland, får se till att ha det nästa gång vi hälsar på er :)

2011-07-30 @ 00:19:51 | http://cattise.blogg.se/
Louise

Vi var där runt halv fyra-fyra typ .) Så vi måste verkligen ha gått om varandra precis.

2011-07-30 @ 14:06:17 | http://cauterize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback