Rullar på...

Mulet och tråkigt väder idag, annat var det när jag vaknade kl halv 6. Då var det minsann strålande sol, att jag inte passade på att gå ut då!
I natt fick jag hela 5,5 timma sammanhängande sömn, kunde knappt tro att det var sant när jag såg vad klockan var. Isabelle sov i sitt lilla babybay. Det gick bra så länge hon fick sova på mage, utan täcke och kudde. Så mycket för att försöka göra det mysigt.
Efter halv 6 ville hon dock inte somna om utan var lite halvledsen i 2 timmar innan hon äntligen kom till ro igen. Då passade jag också på att sova 2 timmar så nu jäklar är jag fit for fight.
Ska ner på stan om en timme och möta Karro. Ikväll ska vi påbörja det stora projektet att olja in vårat nya bord. Känns inget lockande, men mindre lockande är det ju förstås att ha massa stora kartonger i vardagsrummet (och utan bord såklart!)



Idag får ni en liten sommarbild på mig istället, dan innan Isabelle föddes...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback