trött

usch va himla trött jag är. Fast jag fick sova rätt bra i natt är jag verkligen så trött att det kryper i kroppen. Ska bara skriva klart detta, utfodra min barn och sen är det sängen som gäller.
Det tar på krafterna att vara föräldra-"ledig". Fick låna en stegräknare av mamma idag och fast jag bara haft den på sen kl5 så har jag ändå hunnit med 5873 steg. Ska bli spännande att se hur mycket det blir imorn.
Idag har vi varit på stan och käkat lunch med mamma och vandrat lite i affärer. Min och Isabelles standardsyssla uppenbarligen. Kom hem med en skål och en taklampa som ska upp så fort bordet är på plats (vi har inte ens börjat inoljningen...) Hämtade ut paket också, lilla fröken fick sig ett par badbrallor som ska användas på babysim i höst!
Imorn kommer min kusin Thomas med familj på besök, ska bli himla trevligt. Innan det ska jag försöka få till en träff med Ida och Casper också!
Men nu, mat och sova!




från Lundmyr!



Efter nästan 2 månader i vår lägenhet fick vi äntligen tummen ur och skaffade oss en köksgardin! varför stressa?



   
Min familj i utspridd tropp!




Kommentarer
Stine

Vilka jättefina gardiner, blir nästan avundsjuk, men mina är faktiskt också jättefina (det är ju du som valt dem :))

2011-07-29 @ 08:39:43
Cattis

Vilka fina köksgardiner!

2011-07-29 @ 11:41:49 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback