update

Det var inte igår jag skrev här. Har varit så himla mycket på sistone så bloggen har inte känts så högprioriterad. Nu sover iallafall min lilla plutta så då kan jag passa på att uppdatera lite.
Denna vecka har Mattias gått tillbaka till jobbet. Vilken skillnad det är att vara själv! Allt måste planeras och man blir himla låst. Bara att få gå på toa eller klä på sig är ett projekt om Isabelle nu väljer att vara vaken. Men det funkar ganska bra, börjar komma in i det nu. Det gäller bara att vara lite effektiv. Det är dock alltid lika skönt varje dag när Mattias kommer hem från jobbet och vi blir två föräldrar igen!
Sista dagarna av Mattias semester spenderades i sommarstugan. Jag vilade mest, all sömnbrist kom ifatt mig som ett brev på posten. Hur underbart det än är med en liten bebis så är det påfrestande för både sömn och ger hormonsvängningar som heter duga. Är jag inte fylld av kärlekskänslor är jag jätteledsen eller arg som ett bi.
Vi hade det trevligt iallafall och Isabelle fick träffa sin släktingar på sin fars sida.
På lördan åkte vi hem för att träffa min moster med man samt fira min pappas 60-årsdag. Var trevligt, men vi alla var om möjligt ännu tröttare.
Hitills denna vecka har vi träffat lite kompisar och försökt organisera hemmet en aning. På tal om hem så har vårt matsalsbord med stolar ÄNTLIGEN kommit, imorn hoppas jag att vi kan åka och hämta det.
Nä nu ska ja få lite gjort här medans fröken sover.




Myser med farfar



På promenad!











Storebrorsan med sin söta flickvän!



Mattias söta farmor måste såklart få va med här eftersom jag vet att hon läser min blogg!



Min mamma och moster!



Soffmys i vanlig ordning



På picnic med Sarah och Milton i trädgårdsföreningen



Vårat trevliga sällskap



Milton äter ballerina på sitt eget lilla vis



Min lilla flicka myser på sitt fårskinn. Hon fullkomligt älskar det, kan ligga och mysa för sig själv hur länge som helst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback