I väntans tider...

Jaha, här sitter jag då...BF+2. Det trodde jag inte, var så inställd på att min lilla bebis skulle komma lite tidigt t.o.m. Men tji fick uppenbarligen jag.
Ja hur känns det då, den ständiga frågan. Ja hur känns det? Jag har ju inte så mycket att jämföra med, men det känns helt klart. Igår har jag ordentliga sammandragningar på kvällen och när jag skulle sova. Men i morse mådde jag prima igen, bara lite småmolande värk. Irriterande!
Vi ska pallra oss iväg till IKEA här snart, tänker att det kan vara bra att röra på sig plus att vi behöver massa grejer där. Ska även storhandla mat så vi klarar oss!
Åhhhh...nu vill jag att det ska sätta igång, vill träffa vår bebis nuuuuuu!




Kommentarer
Louise

Hoppas bebisen vill komma ut snart. Jag gick åtta dagar övertiden med liam, kommer ihåg hur jobbigt det var.

2011-06-23 @ 15:22:13 | http://cauterize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback