Vår nya fikus...



Här är vår nya familjemedlem, en liten nätt fikus! Köpte även en tavla, men den hade ingen upphängningsgrej så det måste vi införskaffa imorn. Mattias fick även spottar att sätta bakom tvn, det ska tydligen vara spexigt.
Efter vårt IKEA-besök kom Helena över på fika, det blev rabarberpaj och vaniljsås!
Resten av kvällen får bli i soffläge, orkar inte så mycket annat. I natt får vi hoppas att mitt barnfödande sätter igång. Orkar inte vakna besviken ännu än morgon. Börjar bli en morgonritual nu, jag vaknar upp och är ledsen för att jag fortfarande har en bebis i magen och Mattias får trösta mig med att det åtminstone är en dag kortare tills det kommer.
Ha en fin kväll allihopa!









Kommentarer
Cattis

OJ vilken växt, mer som ett träd tycker jag!

2011-06-27 @ 07:48:23 | http://cattise.blogg.se/
Zandra

Vilken finfin liten ( Stooor) fikus. Har minsann en lika dan hemma. Hörde av Stine att du fortfarande inte fått än. Stackare, gick bara två dagar över tiden men de kändes som en evighet. Men försök hitta på ngt var dag så att du har ngt att se fram emot, det hjälper. Gärna ngt som har med barnet att göra. Kan vara att tvätta och stryka alla barnkläder o lägga in i hans/hennes byråe. Annars finns det ju en hel rad ,ed igångsättningsknep.... Men antar att du prövat de flesta vid det här laget. kryddstark mat på Ghingis fungerade för mig. Ha det nu gott och lycka till kram zandra

2011-06-27 @ 10:35:47
ida dieversity pettersson

Vad fint erat barn rum var :).

Du är duktig på att inreda!



Håll ut, snart har du din bebis hos dej :).

Längtar så att få se vad som döljer sig därinne.

Tror som sagt skarpt på att det är en liten flicka!

Åker iväg till norrland nästa vecka och stannar där några veckor. Vore kul att ses sen med bebisarna :). kram

2011-06-27 @ 20:12:07 | http://dieversity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback