Familjemys!

Igår påbörjades mitt födelsedagsfirande med en liten middag på Afrodite. Det var jag, Mattias, mamma, pappa, storebror och moster!
Var hos frisören tidigare på dan och kände mig piffigare än nånsin. T.o.m Mattias la märke till att nåt såg lite annorlunda ut med min kalufs, mycket uppmärksamt!
Middagen var iallafall mycket trevlig, åt citrusmarinerad kyckling med vitlökspotatis. Självklart med tzatsiki till förätt!

Nu ska vi snart iväg till affären och handla lite tårtgrejer. Blir lite bakandes idag innan vi ska på Helenas 30årsfest!
Ha en underbar dag i solen!



Mamma och moster


Pappa


Bror


Vi


Mitt nya spexiga nagellack!




Kommentarer
Kahlua

Spexiga eller sexiga nagellack??

2011-03-20 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback