vadstena häng

Vaken tidigt idag, vaknade redan vid 7 av att det bökade runt i min mage. Inte lätt att somna om när nån övar sina boxnings-skills där inne så det var bara att pallra sig upp. Mattias sover fortfarande den tur-gubben.
Ska till Fia lite senare idag och äta tårta och fira att hon blivit ett år äldre.
Igår var vi i Vadstena. Vandrade runt lite och njöt av det fina vädret. Hade lite picnic också som blev allt annat än nyttig.
Försökte fixa korten vi tog i photoshop men allt jag en gång visste är som bortblåst, Sarah får ha en intensivkurs med mig nästa gång vi ses.


















(Den sista bilden ska jag ta fram om jag nångång undrar varför Mattias är min drömkille)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback