Fredag

Den här fredagen började lite sisådär. Jag försov min stackars karl , jag hade lovat att ta inte hans mobil när jag gick och la mig igår vilket jag helt glömde bort. Som tur vaknade han inte alltför sen och kom nog inte mer än 20 min sent till jobbet.
Isabelle har sovit bra, låtsasvaknade vid 1 så jag gick upp och fixade en flarra. När jag kom tillbaka sov hon igen.
Så vaknade hon vid 5 tror jag och fick mat och sov sen till strax efter 8. Har verkligen inget att klaga på gällande hennes sömn.

Just nu håller vi på att tvätta, sen kommer nog Sarah och Milton på lunch. I eftermiddag ska vi en vända på stan med Ida och Casper och ikväll ska vi bli klippta. Mattias är långhårig som bara den och mitt hår har inte haft möte med en sax sen i mars.

Hoppas ni får en bra dag, 11/11 2011!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback