Nytt

Idag har jag och Isabelle hängt med Sarah och Milton nästan hela dan. Vi har ätit en massa, drömt oss bort i möbelaffärer, ältat Sarahs tapetval och promenerat bort de kalorier vi smällt i oss.
På Mio hittade jag en tavellist som jag hade tänkt att ha i köket. Nedsatt till halva priset var det bara att slå till.

Väl hemma var min kära också på ett fixa-i-ordning-humör och fick äntligen el inkopplat i den lampa vi köpte i somras. Bättre sent än aldrig! Min nya hylla kom också upp. Imorn ska lampan på nya skåpet/hyllan upp, än så länge hålls den på plats med några böcker.
Det är så härligt att få saker gjort, men när man upptäcker hur snabbt saker och ting går undrar man varför man dröjt så länge.
Nu kolla lite tv, sen soooova.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback