svullardag

Idag började dagen som vanligt kl 06.30. Lilla fröken sover nu hela nätter igen, men somnar inte om efter hon fått flaskan på morgonen. Vet inte vad jag föredrar, en hel natts sömn med tidig morgon eller en liten matpaus mitt i natten och sovmorgon. Oavsett är det ju inte ens upp till mig att avgöra.
Annars har vi hängt med Sarah och Milton idag. Fick klyftpotatis, kyckling och bearnesesås så redan där började mitt svullande. Stackars Milton var sjukling så idag blev det inte så närgånget umgänge för våra ungar. Desto mer närgånget var det igår, men jag tror dom bacillerna sprider sig hejvilt ändå. Käkade lite kaka som jag hade bakat och tagit med mig också.
När Mattias kom hem från jobbet var han skräpmatssugen så det fick bli att hämta hem lite max-mat. Så just nu mår jag ungefär som jag förtjänar, känner mig uppsvälld och illamående. Imorn får det bli en lång jäkla promenad för att bränna alla kalorier. Kan verkligen behövas kom jag på, för imorn kväll ska vi till IKEA för julmat med Ida, Rickard och Casper.

Gonatt på er!



Leker tittut med pappa i väntan på gröt!


Nya pyjamsen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback