Ännu en dag

Idag har vi varit på Tornby för fika med Helena, var alldeles för länge sen vi sågs så det var gött att catcha upp lite.
Handlade lite på maxi inför helgen också. Imorn kommer Stoffe och Suzanne hit på middag och på lördag är det mamma och Torguns tur att få umgås med oss. Blir en härlig helg.
Pratade lite med mitt jobb idag. Mailade att jag var sugen på att jobba lite i höst och 5 min senare blev jag uppringd och sa att det var stort behov av personal. Låter lovande för mig! Ska faktiskt bli roligt att få jobba lite mitt i alla föräldraledighet.

Å lilla Isabelle då, hon gör sina små framsteg hela tiden. Hennes senaste är att greppa. Tidigare har hon gärna klämt åt våra fingrar när vi matar, men nu greppar hon mer aktvit om saker. Idag i babygymmet tog hon tag i både den musikaliske solen och den vibrerande grodan. Även sin snuttefilt håller hon i ett järngrepp!

Nu ska jag bara göra min dagliga blogg-koll här innan jag ska joina resten av familjen som (förhoppningsvis) sover sött!


 







Kommentarer
Cattis

Kul att komma igång och jobba! Hur mycket blir det till att börja med? Kram

2011-09-02 @ 09:25:35 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback