Friskus

Igår började mitt nya hurtiga liv! Tog en tvåtimmarspromenad med Ida och Casper. Gjorde lite stopp på vägen också, hämtade ut kort och ett paket från jollyroom. Det innehåll en massa skoj, bland annat en resevagn, matningsskål med tummen (vem annars?), små tofflor och ett nappband.
Idag fortsatte vi i samma stil fast med Sarah och Milton. Denna gång styrde vi kosan mot tornby. Kollade på tapeter till Sarahs nya lägenhet och käkade mat på donken, det där sista kanske drog ner mina hälsosamma poäng. En lång promenad blev det oavsett och nu är jag totalt slut.
Känner mig lite allmänt krasslig också, men det kan nog lika gärna vara trötthet.
Imorn styr vi kosan mot Dalarna för att hälsa på mina släktningar! Men först soooova!




 

 
Två fina bilder som Ida har tagit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback