Stora pojken!

Idag fyller världens goaste Milton 1 år! Så mycket har hänt sen dess fast det på ett sätt känns som det var igår han föddes- Minns så väl när sms'et från Björn kom att dom hade fått en liten bebis!
Vi firade iallafall det lilla födelsedagsbarnet ute hos Cattis! Jag kom med cupcakes men utan dotter då hon inte blivit alls nåt bättre. Snorar och ser allmänt hängig ut. Hon fick va hemma med sin pappa som var hemma sjuk från jobbet. Jag mår nog bäst av oss alla, fast är riktigt fökyld jag med.  Tappar tråden hej-vilt här känner jag.
Hursomhelst så blev det lite tårta och annat smaskigt. Fick se bilder på Cattis och Henkes Londonresa också!
Av oss fick Milton en mössa med sitt namn på (Isabelle har en likadan fast med sitt namn såklart) och en bok med springande djur. Får hoppas att mössan hålls på huvudet då han är inte är överförtjust i huvudbonader.
Såklart fick Milton smaka på sin födelsedagstårta, tror det mesta hamnade på kroppen och i håret istället för i mun, men han verkade nöjd ändå!


Paketöppning!






Tårta som hårvax!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback