10 månader idag

Tiden går snabbt, idag blir lilla fröken 10 månader. Vi firade med Ida och Casper i vanlig ordning, har blivit en liten tradition eftersom dom har samma födelsedag fast med en månad emellan.
Det blev en lunch på en uteserving, mycket trevligt!

Kvällen avslutades med ett boxpass med mamma! Var en annan instruktör med tuffare träning som resultat. Körde även CX works, men jag fatta inte så mycket. Kände mest att jag stod där och såg dum ut med mitt gummiband. Men det är bara att kämpa på så blir det nog bra det med!


Övriga helgen har också varit fin. I fredags var Stoffe här. Även Suzanne var här på middag, men dom smet iväg på bio efter maten.
Igår var vi på middag hos mamma. Min bror vad i stan och med sig hade han sin flickvän som vi inte träffat innan. Mycket trevlig tjej! Hela kvällen var ju såklart också väldigt trevlig.


Har äntligen fått linser nu! Efter mycket ältande och funderande slog jag slag i saken och bokade tid. Så i torsdags var jag på syntest och fira lära mig att ta i och ur linserna. Inte helt lätt även om det går snabbare för varje dag.

Nu ska jag se klart Big Brother och sen sova. Mattias sover redan, har är lite sjuklig och ynklig stackan.

Hoppas ni haft en fin helg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback