Påsk i norr

Ensam vaken som vanligt. Både Mattias och Isabelle sover så jag passar på att sätta mig framför datorn en stund. Nu är min lapptop uppsnabbad och välfungerande så förhoppningsvis kan det bli lite mer bloggande framöver.

Påsken har vi tillbringat i Dalarna där jag har lite släktingar. Vi bodde hos min moster och hennes man och vi har haft det riktigt gött!
På påskafton kom mina kusiner över med sin familjer. Det blev fullt ös och jag har aldrig sett stackars Isabelle så blyg. Hon höll mig i ett järngrepp, men det gav med sig lite efter ett tag. Var jättetrevligt att träffa alla även om det inte blev så lång tid.
Annars gjorde vi inte så mycket, passade mest på att umgås. Blev även lite shopping (dock inte för min sparsamma del), god mat och lite vin!
Bilresan gick helt ok både dit och hem. Igår var hon dock rätt ledsen sista timmen, tror mest det handlade om att hon inte ville sitta fastspänd i sin stol längre. När vi kom hem tog vi en långpromenad med Ida och Casper.

Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma, det gäller att vara effektiv när hon sover!




Moster, mamma och man!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback