Skruttan...

Igår var till en början en bra och rolig dag, men avslutades lite jobbigare.

Var en sväng på stan med Ida och Casper som vi inte träffat på länge. Sen mötte vi upp en tjej från babycafét på lunch på von Dufva. Har alrdig ätit där och det var riktigt riktigt gott!

På eftermiddagen skulle vi prova på öppet hus som är som babycafét fast för lite större barn också. Passade min Isabelle perfekt, då hon gärna leker lite mer hårdhänt än vad hennes jämnåriga gillar.

Efteråt skulle vi till läkaren för att kolla upp hennes hosta som inte ger med sig. Trodde inte det skulle ta så lång tid och hade planerat in storhandling med Suzanne. Tog lite längre tid än väntat då hon skulle inhaleras och det var flera före på tur. Hon hade inte sovit sen innan lunch och var riktigt trött. Efter en pytte-powernap skulle hon ha den lilla tuben framför ansiktet i flera minuter. Duktig var hon även om det inte uppskattades helt. Fick hostmedicin utskrivet också. 2 timmar senare kom vi hem så jag fick bara lämna henne med sin far och åka iväg och storhandla själv. Inte mig emot, är skönt att slippa stressa! Köpte en ny micro också, våran sjunger verkligen på sista versen.

Hon är sa aktiv nu, under tiden jag skrivit detta har hon krupit iväg till badrummet och jag hämtade precis tillbaka henne hit.
Idag ska inviga nya badkaret vi har köpt, borde bli succé. Ikväll ska vi äta middag hos mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback