App app app!

Har laddat hem blogg-appen till Mattias telefon, verkar inte finnas till android än. Vill ju blogga med bilder men det funkar inte med minneskortet till min laptop och det blir så mäckigt med stationära datorn. Så nu lägger jag rabarber på Mattias telefon och håller er uppdaterade. Nu är det semester här hemma, jag skrev min tenta i arbetsrätt i torsdags och samma dag jobbade Mattias sin sista dag! Jag for till Borlänge med mamma och Isabelle för lite släkthäng! Hade det kanon och lilla Bellbell var glad för all uppmärksamhet. Den här veckan har vi inte gjort så mycket, mest hängt i lekparker. Har börjat vänja Isabelle att bara sova en gång om dagen, så nu sover hon 2 timmar efter lunch. Det funkar kanon än så länge, sover längre och är på bra humör på eftermiddagen. Nu blir det hemmagjord pizza och lite vin på det!




Kommentarer
Cattis

Kul med uppdatering! Det vore kul att ses snart, vi är hemma och fixar tak men om ni har tråkigt får ni gärna komma förbi nån dag (jag jobbar idag-sön men har semester sen). Kram

2012-07-19 @ 07:29:58 | http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback