Tinnis

Idag har jag och Ida varit en sväng på Tinnis med kidsen. Blev lite bus inomhus, men eftersom vi kom rätt sent hann vi inte bada så länge innan det stängde. Tog ett dop i badsjön efter också. Var varmt i vattnet men stackars Isabelle frös så hon skaka sen. Blev en varm dusch och massa gos tills hon blev varm igen!
Både Casper och Isabelle hade roligt i poolen och det blir så mycket roligare nu när de går och kan upptäcka lite själva. Vatten som sprutade var favoriten!
Har varit på bio med Suzanne nu på kvällen. Egentligen skulle jag och Mattias gå, men han fick erbjudande om att åka och fiska och då är inte en film med gamla Lena värd så mycket! Nej då, det var jag som insisterade på att han skulle åka.
Såg Cockpit, det var helt ok. Kanske inte den bästa film jag sett, men många små lines som var jätteskoj! Mår jätteilla dock av allt godis jag moffat i mig, har inte ätit godis på länge och tänkte köra så det ryker. Det ångrar jag bittert nu.
Fick sms av Ida nu att grabbarna fått 3 fisk var (Mattias är ute med Idas sambo och en annan kille). Kommer med andra ord få hem en mycket sprallig man inom kort.
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback