Ullared

I lördags tuffade jag och 2 andra mammor ner till Ullared för "lite" shopping.
Ida och jag häpnade över hur tidigt vi var där och hur långt fram vi kunde parkera medan Sanna aldrig varit så sen eller stått så långt bort. Märks tydligt vilka som är morgonpigga!

Blev en hel del shoppat till Isabelle, bl.a en regnoverall och galonbyxor. Vanliga barnkläder fanns inte så mycket i min smak, men hittade nån pyjamas, nåt par jeans och lite annat smått och gått.
Babyleksaker fanns det mer av, det var nog där vi alla gick mest bananas. Blev även lite heminredning och lite annat. Nu såhär i efterhand minns jag knapp vad jag köpt, men det betyder ju inte att det inte var lyckade köp!
Hann med rätt mycket innan lunch och sen blev det en snabb runda till innan vi åkte hem vid 3. Vi var ganska effektiva med andra ord.
Kom hem till min lilla favorit-duo som hade fixat ett städat hem och mumsig kvällsmat.
Kollade på mello och min favorit vann!

Igår var vi till lekparken med Ida och Casper och sen tog vi en lunch. Avslutade helgen med ett vattenträningspass.

Nu ligger Isabelle och sover och när hon vaknat och ätit ska vi gå till Ida för lite häng. Hon jobbar ju i veckorna annars, men denna vecka är hon ledig så då får vi passa på att umgås.

Hoppas ni får en fin dag i solen!




Lunchpaus


Resultatet av 6 timmar shopping!


Mattias kollar glatt och intresserat på allt jag handlat!


Mamma och Isabelle verkar mer genuint intresserade...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback