En underbar vårdag

Igår var det verkligen en helt underbar vårdag. Ca 20 grader varmt och strålande sol. Efter lite inställda planer blev det en spontan-dejt med Sarah och Milton. Vi träffades i trädgårdsföreningen för lite lek, fika och skitsnack.
Efter allt stohej somnade Isabelle som en stock så vi satte oss på baksidan av vårat hus och väntade på att Mattias skulle komma hem.

Onsdagkvällen avslutades som vanligt med bodycombat, men idag slängde jag även på ett cx-works pass. Det gäller som sagt att träna effektivt!

Snart ska vi iväg på nya äventyr, Isabelle får sova middag i vagnen och jag tänkte ha lite picnic med Sarah och kanske Ida.
Inte lika varmt idag, men det är ändå klarblå himmel och strålande sol!

















Kommentarer
Cattis

2012-05-07 @ 18:30:32 | http://cattise.blogg.se/
Cattis

Hej min spralliga kompis :) idag är jag så sprallig att jag råkade skicka en tom kommentar också! Spralligt värre ;) Jag är ledig på fredag om ni har lust att träffas! Kram

2012-05-07 @ 18:31:08 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback