Ensam hemma

Har jobbat ikväll och nu sitter jag här, alldeles ensam. Resten av familjen är i Eskilstuna för att hälsa på farfar och övrig släkt där.
Jag ska jobba hela helgen, så det är lika bra att dom andra får roa sig! Saknar dom som bara den redan. Har aldrig varit ifrån Isabelle så länge, men hade dom varit hemma haft vi bara träffats nån timme på morgonen ändå.

Stoffe har varit här och hängt med oss de senaste dagarna. Har varit trevligt, Isabelle fullkomligt älskar sin storebror!
Igår var vi alla, och Suzanne, i Valla för att kika lite på djuren.
Isabelle är över-förtjust i djur och skrek av glädje samtidigt som hon försökte rycka av en get sitt öra. Passade såklart på att handla lite snask i Cloetta-boden också.
Idag har vi hängt lite med Ida och Annette och barnen, mycket trevligt!

Nu är det väl bäst att jag går och lägger mig. Imorn blir det ett 13-timmars pass i fabriken. Ska försöka städa lite innan också. Kunde inte låta bli att plocka undan lite nu när jag kom hem från jobbet också. Passar på så fort jag inte har Isabelle hängande i brallorna!








Suzanne matar en häst, Mattias är skeptisk...


Sann glädje hos geten!


Skrämde snabbt bort kaninen med sina gälla skrik!


Älskade underbara onge!


Balansgångs-tävling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback