Lekparkshäng

Igår hade vi ännu en härlig dag i lekparken med Sarah och Milton. Först bjöd jag herrskapet på lunch och sen var vi en vända på stan för lite shopping.
Vädret var sisådär, himlen blev bara mörkare och mörkare men vi slapp undan regnet iallfall.
Isabelle invigde sina knä-skydd, är trött på att alla byxor går sönder på knäna då hon kryper runt som en virvelvind överallt och ingenstans. Nu får det se lite töntigt ut, men byxorna är hela iallfall!

Kvällen avslutades med les mills-surprise på gymmet, varannan låt bodycombat och varannan bodyattack. Det sistnämnda var länge sen jag körde och gick väl kanske inte sådär jättebra för min del. Kan inte påstå att pass med mycket koreografi är min starka sida.

Idag ska vi till simhallen och babysimma lite. Är sista gången för terminen tråkigt nog. Får bli massa badande på Tinnis i sommare.



Milton-Pilton


Jag och lilla hjärtat!







Sötungarna med sina mest besvärade miner!


Sarah organiserar barn medan jag fotar!






Kommentarer
Cattis

Hej! Vilka härliga bilder från lekplatsen, hoppas vi kan hänga med dit snart. Kram från rom! Eller arrivaderci kanske?!

2012-05-29 @ 22:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback