Snart jobb

Tiden rullar på fort som vanligt! Min dator har dött, så jag skyller den dåliga uppdateringen på det. Hoppas Mattias kan fixa den i helgen så det blir ordning på torpet igen.

Häromdagen skrev jag på nytt jobbkontrakt, fast på mitt gamla jobb. Eller halvgamla, blir anställd av bemanningsföretaget igen och ska jobba på mitt helgamla jobb. Vet inte vilken gång i ordningen jag kommer tillbaka dit nu, men det ska bli skönt. Bra pengar och roligt att få komma iväg och göra nåt annat ibland.
Första arbetspasset blir ikväll!

Med Isabelle är allt bra. Efter några veckor med mycket gnäll, lite sömn om dagarna och dålig aptit börjar det äntligen vända. Aptiten är fortfarande inget vidare, men hon kommer nog aldrig bli en stor-ätare. Hon vill äta själv, så det är bara att börja fixa mat som passar för frökens krav.
Annars börjar hon visa mer och mer intresse för att stå själv. Hon släpper oftare taget och parerar för att hålla balansen. Tar några småsteg mot mig, men har inte modet att gå själv än. Hon är en hejare på att leka indian, håller handen för munnen och låter. Sen skakar hon på huvudet, hon har börjat koppla ihop det med när jag säger "nej", men hon fortsätter med sitt bus. Skakar bara på huvudet samtidigt.

Idag ska vi ut till Cattis och barnen och leka lite. Var ett tag sen, så det var sannerligen på tiden.

Här är lite bilder från när mamma var med på babysimmet i tisdags!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback