Påsken

I år, liksom förra året, tillbringades påsken hos min släkt i Dalarna.
Vi hann med ett besök på äventyrsbad. Isabelle trivdes som fisken i vattnet och ville inte avsluta sin badstund. Själv blev jag väldigt imponerad av min mamma som för första gången i sitt liv åkte vatttenrutschkana. Hon tyckte det var så roligt att hon gjorde det ytterligare en gång.
I söndags var vi ute på en sjö med en av mina kusiner med familj. Jag och Mattias fick låna skridskor och åkte för första gången på säkert 10 år. Eftersom mina fötter är känsligare än porslin, fick jag skoskav redan efter en kilometer. Tyvärr hade vi bara kommit halvvägs av den uppstakade rundan, så det var bara att bita ihop och stappla vidare. För övrigt gick det bra och tydligen sitter skridskoåkning kvar lite i ryggmärgen.
En underbar dag hade vi, precis så som man tänker en perfekt ute-vinter-dag!
På kvällen kom min andra kusin med familj över och hade med sig middag. Isabelle och hennes 2,5 år äldre syssling fann varandra, desto äldre ju mindre verkar åldersskillnanden spela roll.
 
Efter en underbar helg är vi nu tillbaka till vardagen och allt vad det innebär. Både jag och Mattias började jobba idag, Isabelle har varit på dagis och två träningspass har redan avklarats. Igår var det Grit, och även om jag känner mig lite starkare varje gång är det ett träningspass jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning. TRX´n idag var en skön kontrast där musklerna fick dras ut ordentligt.
 
Nu är det snart läggdags, på dagveckan ringer klockan redan 5.20. Varje skift har helt klart sina klart sina för-och nackdelar.
 
 
Min USA-mamma hade med sig keps och solglajjor från GAP!

Mattias på hal is!


Min fina familj!
Eftersom denna lilla utflykt var ganska spontan, hade jag inte så bra snö-outift med mig. Lyckades ganska bra ändå..

Mamman kastar snö!

Världens finaste tjej!

Ååå-hopp med liten tjej!

Ååå-hopp med större tjej!

Mormor och Bellbell!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback