Midsommar

Midsommaren tillbringades i vanlig ordning hos Mattias familj i sommarstugan. Hade tur med vädret på midsommarafton, det började regna lagom tills vi hade fikat färdigt på eftermiddagen!
Isabelle fick dansa runt stången, eller rättare sagt jag fick dansa med Isabelle i famnen. Det var kul för henne, och oss, att träffa alla släktingar som vi tyvärr inte får träffa så ofta. 
 
Mattias är inne på sin andra semestervecka, jag jobbar fram tills på fredag och sen blir det två veckor ledigt för mig också. Skönt för Isabelle att få va hemma från dagis och ta det lite lugnt med pappa, och även skönt för far och dotter att få lite quality time. Annars är det ju mest hon och jag som får va själva. 
På lördag fyller lilla (stora) skruttan två år och det ska såklart firas ordentligt! På söndagen blir det kalas för släkt och vänner!
 
Annars är allt som vanligt, jag hinner inte med så mycket mer än jobb och träning. Nästa vecka får bli en välbehövligt paus från tränandet, sist jag var "ledig" en hel vecka var när vi var i Turkiet. Tror inte kroppen tar skada av lite vila, även om det inte blir helt lugnt att ha och göra med en vild 2-åring!
 
 
 
Förstå lyckan med fri tillgång till blommor att plocka!











Hittade storebrorsans gamla cykel som blev mycket uppskattad!




 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback